Przejdź do głównej zawartości

Trudny tydzień...

Powoli dochodzę do siebie...
Przebiłam palec igłą która mi pękła w trakcie szycia...
Złamałam dwie igły w maszynie....
Mój kumpel miał wypadek i nie wiadomo czy będzie widział....
Z resztą...
Nie będę Was zanudzać szczegółami...

Z lepszych wieści natomiast jest to, że dziś dotarł do mnie statyw...
Zakupiłam też trzy arkusze brystolu...
Szyć nie mogę, ale sesja była...
Tak więc zapraszam na SPAM,
tak spam, bo zdjęć sporo i nie tylko lalkowych ; )


Wtorkowa mgła o poranku

Rabatka  którą widzę z mojego okna

Dorwałam program do obróbki zdjęć...

Eko-korale

Flesz czasem nie jest zły ;)

Makro działa cuda...

Pomaga uchwycić piękno chwili....

Idealna sceneria do horroru....
Czas się przyzwyczaić do tej niesamowitej postaci wody....

Marcinki się dziś wygrzały w słoneczku...

Hortensje od cioci C.

Najlepsze jest to, że na jednym krzaku są całkowicie dwa różne kwiatostany.....

Teraz pora na Fenisiowy spam ;)

Zabawa z cieniem


Nowa fryzura



 Kolejna zabawa programikiem



















 To tyle...

Miłej nocki

=^-^=

Komentarze

  1. makro naprawdę jest fajne;) na niektórych zdjęciach czuć nastrój, a modelka naprawdę pozuje;) przeróbki też bardzo oryginalne- co to za program?

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia!!!!!!!!!!!! ach och i etc pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia o poranku! Aż się chce to zobaczyć "na żywo".

    OdpowiedzUsuń
  4. ta mgła jest faktycznie jak z horrorów! :D a Fen wyglądsa bardzo młodzieżowo w takiej fryzurze

    OdpowiedzUsuń
  5. Wwwwoooowwwwwww,jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci wychodzi obróbka. Feniś widzę coraz chętniej pracuje, czyżby zobaczyła, że nie ma wyboru :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierniczę! Biednaś! Tulę i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymam też kciuki za twojego kumpla. Mgła zjawiskowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: I like many photos of the flowers and your dolls. Your dolls are very beautiful .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję koledze...:(
    Świetne zdjęcia laleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne oczka ma Twoja laleczka, współczuję z powodu wypadku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj, ja nie dobra....

Przepraszam Was wszystkich za moje zniknięcie... W tak zwanym "międzyczasie" sporo się działo... Nie będę Was zamęczać przydługim wywodem. Najważniejszym wydarzeniem jest fakt, że w końcu otworzyłam swój sklepik http://pl.dawanda.com/shop/Galagutek Znajdziecie tam różne różności :D Ostatnio zapałałam miłością do szydełka, do tego stopnia że zapomniałam o lalkach... Powstało gruszkowe trio Zakochałam się w niezniszczalnych kaktusach... Powstała też masa pluszaków... Powstawały też torebki Ale przyszła pora na otrzeźwienie i szydełko poszło w kąt. Niestety do lalek puki co też nie wrócę, ponieważ... Fanfary poproszę... W kwietniu będzie mój wielki dzień!! Gałagutek wychodzi za mąż, mili moi :D Tym optymistycznym akcentem zakończę dzisiejszą notkę :D PS. Obecnie wdrażam się w Pin-Up Style :D

Przygarnij mnie....

W niedzielę powstała różowo-włosa panienka. Ma całe 22,5cm wzrostu. Potrafi zginać nóżki i rączki... Starczy reklamy, pora na focie :D Wyszła mi bosko!!   Panienka dostała towarzysza, małą ośmiorniczkę   Te bystre oczka..   I lubi pozować :D     Na koniec dzisiejszy zachód słońca :D   Jeśli komuś wpadła w oko, zapraszam do zakupu. 30 pln + 10 pln przesyłka. Kto pierwszy ten lepszy ;) To miłego wieczorku  =^-^=
Czy ktoś tu jeszcze zagląda? Tęsknię za tym miejscem... Za Wami wszystkimi... Mój blog bym moim małym światem, cichą, spokojną przystanią w której czułam się bezpiecznie... Teraz nawet nie wiem kto z moich "starych" znajomych jeszcze istnieje i działa w blogosferze... Chciałabym reabimowac mój malutki świat raz jeszcze, tylko czy starczy mi czasu na kolejne zajęcie... Czy będę w stanie publikować regularnie?? Tego obiecać nie mogę... Postaram się..  Ostatnio sporo szydełkuję Efekty bywają różne Np takie: W Telford przyroda poczuła wiosnę i oprócz przebiśniegów koty już marcują... Mech kwitnie... A mi dalej zimno więc robię chusty  :D No to dobranoc przyjaciele  =^-^=