Przejdź do głównej zawartości
Czy ktoś tu jeszcze zagląda?
Tęsknię za tym miejscem...
Za Wami wszystkimi...
Mój blog bym moim małym światem, cichą, spokojną przystanią w której czułam się bezpiecznie...
Teraz nawet nie wiem kto z moich "starych" znajomych jeszcze istnieje i działa w blogosferze...
Chciałabym reabimowac mój malutki świat raz jeszcze, tylko czy starczy mi czasu na kolejne zajęcie...
Czy będę w stanie publikować regularnie??
Tego obiecać nie mogę...
Postaram się.. 
Ostatnio sporo szydełkuję
Efekty bywają różne
Np takie:




W Telford przyroda poczuła wiosnę i oprócz przebiśniegów koty już marcują...


Mech kwitnie...


A mi dalej zimno więc robię chusty 
:D



No to dobranoc przyjaciele 
=^-^=

Komentarze

  1. Kochana. Zawsze jesteś tu mile widziana. Tęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesio cudny. W tle piękna choinka, ja swoją już rozebrałam. Teraz będę tęskniła do takich przebiśniegów. Fajnie, że wróciłaś. Czekam na więcej zdjęć z Telford. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od tygodnia przybiera do rozebrania swojej, ale jakoś tak ... ;)
      Postaram się tu być co najmniej raz w tygodniu. Może się uda :-)

      Usuń
  3. pewnie, że jesteśmy, zaglądamy i podziwiamy!
    i mech i chusty i urocze dzierganki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Czekam na więcej postów z ogrodu i Twojej pięknej malowniczej okolicy !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj, ja nie dobra....

Przepraszam Was wszystkich za moje zniknięcie... W tak zwanym "międzyczasie" sporo się działo... Nie będę Was zamęczać przydługim wywodem. Najważniejszym wydarzeniem jest fakt, że w końcu otworzyłam swój sklepik http://pl.dawanda.com/shop/Galagutek Znajdziecie tam różne różności :D Ostatnio zapałałam miłością do szydełka, do tego stopnia że zapomniałam o lalkach... Powstało gruszkowe trio Zakochałam się w niezniszczalnych kaktusach... Powstała też masa pluszaków... Powstawały też torebki Ale przyszła pora na otrzeźwienie i szydełko poszło w kąt. Niestety do lalek puki co też nie wrócę, ponieważ... Fanfary poproszę... W kwietniu będzie mój wielki dzień!! Gałagutek wychodzi za mąż, mili moi :D Tym optymistycznym akcentem zakończę dzisiejszą notkę :D PS. Obecnie wdrażam się w Pin-Up Style :D

Przygarnij mnie....

W niedzielę powstała różowo-włosa panienka. Ma całe 22,5cm wzrostu. Potrafi zginać nóżki i rączki... Starczy reklamy, pora na focie :D Wyszła mi bosko!!   Panienka dostała towarzysza, małą ośmiorniczkę   Te bystre oczka..   I lubi pozować :D     Na koniec dzisiejszy zachód słońca :D   Jeśli komuś wpadła w oko, zapraszam do zakupu. 30 pln + 10 pln przesyłka. Kto pierwszy ten lepszy ;) To miłego wieczorku  =^-^=