poniedziałek, 7 października 2013

Anioły

Dzisiejszy dzień jest chyba najfajniejszym dniem EVER!!
Przyszła dziś do mnie niepozorna paczuszka...
Taka mała, od kropeczek...
Nie mam zdjęcia samej przesyłki,
bo rozszarpałam ją na kawałki :D

Zdjęcia...

Będą :D

Aniołki są prezentem.
Szczęśliwym prezentem.
Prawdziwym prezentem :D

No dobra...
To zapraszam na SPAM

Pudełeczka same w sobie są śliczne ^^

Animal Series Ver.1


Trafił mi się Dalmatyńczyk 
 



Animal Series Ver.2
 

Reniferek
 



Animal Series Ver.3
 

Bawół
 


Animal Series Ver.4
 

Żuraw Japoński



A teraz całe stadko :D
 

No booooskie są!!
 

Te gołe pupcie mnie rozczulają...
 

Trzeba będzie chyba maluchom coś udziergać na zimę...


No to miłego wieczorku :D

=^-^=

13 komentarzy:

  1. ależ słodziaszcze!!!!! zazdroszczę ci jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je :) niestety mam tylko jednego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sło sło słodziaki :-D I dopiero dzięki Tobie dowiedziałam się, dlaczego nazywają się Sonny ANGEL... Pierwszy raz u Ciebie zobaczyłam na zdjęciu ich skrzydełka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jakie one rozkoszne są.:) Też będe miała takiego aniołka.:)Kiedyś, hhhe:) a Twoje podziwiam juz dzisiaj.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Booskie ;3; Też niedługo je zamawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: lovely dolls. Great collection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Pacze i zazdraszczam cudownego reniferka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa... Rozpływam się... Chyba kupię...

    OdpowiedzUsuń