wtorek, 12 lutego 2013

hm.....

Ostatnio mi się trochę namieszało w życiu...
Jakoś to będzie....

Ale nie o tym dziś.
Zapraszam serdecznie do zakładki


Robię wiosenne porządki ;)
Pojawiło się kilka rzeczy w specjalnych cenach.

Zdjęć nie będzie, bo bakteria w magicznym pudełku zdechła.....
A mam co pokazać ;)
Dostałam przepiękną paczuszkę od Ulci,
oraz mam chwilowo nową lokatorkę.

A żeby pusto nie było to też się pobawiłam
tym programikiem do tworzenia Chibi :D

Fenka ala Fox :D


Dobranoc

=^-^=

6 komentarzy:

  1. Fajny z Fen lisek. I ta ośmiorniczka na głowie. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe,fajna!tylko coś jej się do włosów przylepiło :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa? Jaka nowa? Jak to nowa? I jeszcze jej nie pokazałaś? Pokazuuuuuuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało podobna ta Fenka, ale urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo to pokazuj ;D
    Fen jest słodka jako lisek, chociaż ma za krótkie włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko Ci się wyprostuje w życiu.

    Napisz mi proszę, czy Twoja praca SILK jakoś się nazywa?

    OdpowiedzUsuń