Przejdź do głównej zawartości

Hoodies :D

Rozszalałam się z szydełkiem...
Efektem tego jest 9 kapturków :D

Post dla wytrwałych :D

Zaczynamy białym kapturkiem z kolorowymi pomponami 
:D




Różowy szarym paskiem i kwiatuszkiem




Niebieski pompon
 




Miętowo - lawendowa obsesja
Ten kaptur jest trochę większy
 



Wszystkie kapturki pasuja zarówno  na Pullippanny jak i naBlythe
 




Czekoladowy
 



Zielono mi
 



"Czerwony Kapturek"
 




Podwójny splot, bardzo gruby i ciepły :D
 



Teraz po kolei...
Wszystkie hoodies ze szczegółami :D











Oraz  cała gromadka razem :D
 

Wsio!
Ufff...
Wracam do szydełka :D

=^-^=

Komentarze

  1. Czerwony wygląda bosko,a te pompony są takie urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja nie mogę!!tyś kobito oszalanęła! :D pozytywnie oczywiście! bardzo fajny ten różowy i z podwójnym splotem!wszystkie fajne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prześliczne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. O rzesz normalnie zzieleniałam z zazdrości ;) moja proba zrobienia takiego na Danae to mała porażka :( paskudnie z tyłu jej odstawał :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Wszystkie są genialnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne....wszystkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Naprawde cudowne,aż mnie zatkało *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany,to sie chyba szydelko zagrzalo!
    Kapturki swietne jak zawsze!!!!Nie proznujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapturki są prześliczne:) Najbardziej podoba mi się czerwony:) Świetnie pasuje do czarnych włosów modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super...nie mów głośno,ze je zrobiłaś bo Ci się do domu stado krasnalek zleci;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kapturki, co jeden to piękniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką z niebieskim pomponem miałam w dzieciństwie, babcia mi na drutach zrobiła :)
    Super czapy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajowe! Czy one mają szew u góry?
    Wydają się prościuchne do zrobienia, może uraczę córkę zimowym kapturkiem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne czapeczki :) Więc Twoje lale są już na zimę i chłody przygotowane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj, ja nie dobra....

Przepraszam Was wszystkich za moje zniknięcie... W tak zwanym "międzyczasie" sporo się działo... Nie będę Was zamęczać przydługim wywodem. Najważniejszym wydarzeniem jest fakt, że w końcu otworzyłam swój sklepik http://pl.dawanda.com/shop/Galagutek Znajdziecie tam różne różności :D Ostatnio zapałałam miłością do szydełka, do tego stopnia że zapomniałam o lalkach... Powstało gruszkowe trio Zakochałam się w niezniszczalnych kaktusach... Powstała też masa pluszaków... Powstawały też torebki Ale przyszła pora na otrzeźwienie i szydełko poszło w kąt. Niestety do lalek puki co też nie wrócę, ponieważ... Fanfary poproszę... W kwietniu będzie mój wielki dzień!! Gałagutek wychodzi za mąż, mili moi :D Tym optymistycznym akcentem zakończę dzisiejszą notkę :D PS. Obecnie wdrażam się w Pin-Up Style :D

Przygarnij mnie....

W niedzielę powstała różowo-włosa panienka. Ma całe 22,5cm wzrostu. Potrafi zginać nóżki i rączki... Starczy reklamy, pora na focie :D Wyszła mi bosko!!   Panienka dostała towarzysza, małą ośmiorniczkę   Te bystre oczka..   I lubi pozować :D     Na koniec dzisiejszy zachód słońca :D   Jeśli komuś wpadła w oko, zapraszam do zakupu. 30 pln + 10 pln przesyłka. Kto pierwszy ten lepszy ;) To miłego wieczorku  =^-^=
Czy ktoś tu jeszcze zagląda? Tęsknię za tym miejscem... Za Wami wszystkimi... Mój blog bym moim małym światem, cichą, spokojną przystanią w której czułam się bezpiecznie... Teraz nawet nie wiem kto z moich "starych" znajomych jeszcze istnieje i działa w blogosferze... Chciałabym reabimowac mój malutki świat raz jeszcze, tylko czy starczy mi czasu na kolejne zajęcie... Czy będę w stanie publikować regularnie?? Tego obiecać nie mogę... Postaram się..  Ostatnio sporo szydełkuję Efekty bywają różne Np takie: W Telford przyroda poczuła wiosnę i oprócz przebiśniegów koty już marcują... Mech kwitnie... A mi dalej zimno więc robię chusty  :D No to dobranoc przyjaciele  =^-^=