niedziela, 4 listopada 2012

Hoodies :D

Rozszalałam się z szydełkiem...
Efektem tego jest 9 kapturków :D

Post dla wytrwałych :D

Zaczynamy białym kapturkiem z kolorowymi pomponami 
:D




Różowy szarym paskiem i kwiatuszkiem




Niebieski pompon
 




Miętowo - lawendowa obsesja
Ten kaptur jest trochę większy
 



Wszystkie kapturki pasuja zarówno  na Pullippanny jak i naBlythe
 




Czekoladowy
 



Zielono mi
 



"Czerwony Kapturek"
 




Podwójny splot, bardzo gruby i ciepły :D
 



Teraz po kolei...
Wszystkie hoodies ze szczegółami :D











Oraz  cała gromadka razem :D
 

Wsio!
Ufff...
Wracam do szydełka :D

=^-^=

17 komentarzy:

  1. Czerwony wygląda bosko,a te pompony są takie urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja nie mogę!!tyś kobito oszalanęła! :D pozytywnie oczywiście! bardzo fajny ten różowy i z podwójnym splotem!wszystkie fajne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rzesz normalnie zzieleniałam z zazdrości ;) moja proba zrobienia takiego na Danae to mała porażka :( paskudnie z tyłu jej odstawał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Wszystkie są genialnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! Naprawde cudowne,aż mnie zatkało *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany,to sie chyba szydelko zagrzalo!
    Kapturki swietne jak zawsze!!!!Nie proznujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapturki są prześliczne:) Najbardziej podoba mi się czerwony:) Świetnie pasuje do czarnych włosów modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super...nie mów głośno,ze je zrobiłaś bo Ci się do domu stado krasnalek zleci;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kapturki, co jeden to piękniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką z niebieskim pomponem miałam w dzieciństwie, babcia mi na drutach zrobiła :)
    Super czapy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajowe! Czy one mają szew u góry?
    Wydają się prościuchne do zrobienia, może uraczę córkę zimowym kapturkiem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne czapeczki :) Więc Twoje lale są już na zimę i chłody przygotowane :)

    OdpowiedzUsuń