czwartek, 30 stycznia 2014

Kałamarnica

Popełniłam kolejnego szydełciaka :D

Tym razem to kałamarnica :D

Całkiem spory stwór,
w kolorze soczystej marchewki :D


Tu widać oryginalny kolor

Jest 5 macek i 2 wąsy :D

Tyle na dziś jeśli chodzi o stworzenia morsko-podobne ;)

Wiecie co Wam powiem??
Moja komórka robi o niebo lepsze zdjęcia niż mój kompakt....
Na tym zdjęciu widać właściwy kolor włosów Fenki,
takie mleko z miodem :D

Mój mroczny aniołek :D

Mrrrrrał 
=^-^=


Short Story

F - Patrz co złapałam!!
Ja - To kałamarnica...


F - Aga! Możemy to zjeść??
Ja - Ale to zabawka, na szydełku zrobiłam.....

F-No trudno... A takiego  miałam smaka...
Ja- >.<


The End!!

Koniec i bomba, kto nie czytał ten trąba ;p

=^-^=

8 komentarzy:

  1. Hehhehehehe,kalamarnice nie sa smaczne,Fenis!lepiej ja przytul ;-)

    Wloski ma bossskie,kolor pikny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak kałamarnice, ale małe ośmiorniczki mnnnnniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie kolor smakowitego mleka z miodem ....
    śliczne szydełkowe stworki tworzysz, każdy jeden cudny
    (nowy adres ten sam blog, lalki mieszkają teraz tutaj: http://papierowakrainalalek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owoce morza... Dobrze, że Twoja jest sympatyczna i niejadalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kałamarnica :)) fenka genialnie w tych włoskach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komórka lepsza od aparatu, znam to... Odkąd mam nowego iPhone'a, w ogóle nie robię zdjęć swoim kompaktem, wrzuciłam go do szuflady. Ale to w sumie lepiej, bo ten lepszy "aparat fotograficzny" można mieć zawsze przy sobie ;)

    Fajne ma włoski, a kałamarnica świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. He he nie jestem trąbą. Fajniutka kałamarnica. Ja niestety cały czas telefonem robię zdjęcia . Faktycznie Fenka jest śliczną blondyneczką i ma bardzo fajne buciki . Wczoraj szukałam takich krótkich glanów , ale nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń