środa, 29 stycznia 2014

Nowe włoski Feniśki

Fencia otrzymała dziś cud-miód włoski.
Peruka jest gęsta, puszysta, dłuuuuga....
Oraz pofalowana :D
Wygląda jak prawdziwe włoski :D

Zdjęcia są do D**Y.

Z góry przepraszam, ale nie mogłam się oprzeć,
no przecież nie będę czekała na słońce....

Peruka jest na gumce, trzyma się idealnie :D


Wszystkie zdjęcia ostro przerobione,
niestety...
 

Wig jest jaśniejszy niż na zdjęciach poniżej,
może w świetle dziennym uda mi się lepiej łapnąć jego kolor...
 


Piękny mój pyszczek :D
 

Tyle...

=^-^=

9 komentarzy:

  1. Laaaaasalaaaaalaaaaaa!!!!! Piekne wloski!!! Podoba mi sie bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama słodycz. Nowe wcielenie Roszpunki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: great long hair. Lovely pics.. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się gęsty i mięciutki :3 Ciekawi mnie jego kolor w naturalnym świetle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gęsty :) Wydaje się jak by był łatwy na układanie fryzurek , a kolor domyślam się ,że jest inny i na pewno na żywo wygląda o 100 kroć lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest prześliczna ! Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo jaki śliczny :-) bardzo ładnie w nim wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń