czwartek, 20 lutego 2014

Miniaturki

Popełniłam kilka miniaturek.
Wielkanoc się zbliża, więc kurczaki mnożą się jak króliki :D

Zacznę od ptaszysk...
Zdecydowanie idzie wiosna :D


Teraz miniaturki :D
mają ok 4 cm wysokości.
 

Kjójik :D
 



Łowiecka
 


Kuciak
 


Big Kuciak
 


Kuciaki dwa :D
 

Teraz większy drób :D
Te mają ok 5cm wysokości 






Na koniec pochwalę się prezentem który dostałam od znajomej :D
Zawsze chciałam taki mieć, ale sama nie umiałam...
Są dobre duszki :D
Pled jest w sam raz na me wyro :D
I jest dwustronny :D
195/125 cm
 

To tyle :D

=^-^=

7 komentarzy:

  1. Zakochałam się w łowieczce . Jej piękna chciałabym taką. Z resztą kto by nie chciał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby przygotowania do Wielkanocy :) ? Super maleństwa, pledziek również.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łowiecka - zdecydowanie łowiecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaki z otwartymi dziubkami są przeurocze *-*

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak masz teraz hodowlę kurczaków to może dopłaty z Unii dostaniesz? :P fajowskie są! a pled to ci ukradnę,powieś go tylko koło domu na sznurku....sasassaaa!

    OdpowiedzUsuń