Przejdź do głównej zawartości

Wieczorny urobek

Candy się  odbyło, więc trzeba coś na prezent dać :D
Oprócz słodyczy małe "co-nie-co"
Dziś zaprezentuje Wam część z tego co pojedzie do IMAGO

"Kolekcję" zaprezentuje Kasia.
Imago, mam nadzieję, że się nie pogniewasz, że pokazuję to przed Tobą ;)
a przede wszystkim mam nadzieję ze się spodoba :D

A oto ubranka :D

Na początek drapieżna piżamka :D


Kawałek kieszonki :D


Sofa to nowy prototyp :D

Do kompletu kapciuszki :D

Zestaw numero duo :D
Bluzeczka, getry i czpencja :D




Zestaw trzeci:
Bluza i rajstopy w tak ostatnio popularne paseczki :D


Bluzeczka to wyszła dość dziwnie, ale na zdjęciach całkiem fajnie się prezentuje :D


Spódniczka numer jeden

Spódniczka numer dwa :D

Ta ma bardzo wysoki stan :D

Nie byłabym sobą, gdyby spódnicy nie można było...
 przekształcić w tunikę ;)

Tyle :D
Oczywiście w paczuszce możesz się spodziewać jeszcze kilku niespodzianek.
Żeby nie było że miała być niespodzianka a ja wszystko pokazuję :D
No to tyle na dziś.
Miłej nocki :*

=^-^=


ps.
Imago, diablico jedna (kochana z resztą)!! Chyba telepatycznie kazałaś mi najechać na opcję "kup teraz"... Oj będzie czekańsko :D :D :D 
Dziękować!! 
pps.
spokojnie, to nie lalka niestety... ;(

Komentarze

  1. Niezly urobek!!Ostatnia sukieneczko-spodniczka jest swietna!To sie Imago oblowi,nie ma to tamto!

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko pozazdrościć Imago :) livki się będą Cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał. Ale fajniaste. Nie gniewam się - przynajmniej sobie oczy nacieszę zanim paczuszka przyjdzie (nabiję ci licznik odwiedzin - tak często będę tu wracać^^). xD
    Teraz będzie dylemat czy oddać Pullipannie i Dalpannie, czy zostawić LIVkom, które w tym będą świetnie wyglądać, co widać na powyższych zdjęciach. xD
    Dziękować, dziękować! :*
    Ha! Buty będą? Kaśka się ucieszy. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom tom siem cieszem niezmiernie :D :D :D

      A tak, trampki będą :D

      Usuń
  4. Imago - ja ci zazdraszczam całkiem nieuprzejmie :./

    Gałągutku - świetny urobek! Najbardziej podobają mi spódniczki i rajtki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D. Taka nagroda to taka zaje ,że hej : D.

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie fajna ta tuniko-spódniczka!!! aleś "obszyła" Imago!no no no!zazdrosna zaczynam się robić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: I love the pajamas, slippers and sofa. The skirt with the white wheel is very nice. You worked hard and well. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie ci wyszły :D szczególnie Imago zazdroszczę rajstopek ^^ I coś czuję, że własnie od cb złapałem Livko wirusa bo kręcę się w okół jednej i kto wie kto wie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha :D
      ja mam już drugą na oku :D
      Jak Imago stwierdziła "one nie lubią być same...",
      więc uważaj ;)

      Usuń
  9. Piżamowy komplet podbił moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zwróciłam dzisiaj uwagę na akwa.Ocho prezentuje się cudownie.Jak będziesz mogla pokaz kiedys całe.Ja posiadam tyz.Po przestawieniu w inne miejsce zostały tylko zwartki i o dziwo trawa sie rozrosła.Wiec nie bardzo jest co pokazac.Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poduchy

Rozszalałam się :D Poduchy zawładnęły mną na dobre... Wieczory coraz zimniejsze,  więc dobrze jest mieć się przytulić  do czegoś miękkiego i ładnego :D
Dziś mam 4 sztuki .

Filcowe kwiatuszki

Kropelki, już tak jesiennie...

Kolorowe kwiatuszki na rozweselenie, wieki mi zajęło wyszycie tych maleństw. Uważam jednak że efekt końcowy mnie zadowolił także możecie spodziewać się większej ilości wyszywanek ;)

Falbaneczka
Na koniec zaprezentuje się Daniel, Który wyraźnie nie może pogodzić się z faktem że to już nie lato.. Zdecydowanie odmówił włożenia koszulki... Stwierdził że jest za dobrze zbudowany żeby się kryć ;)

Daniel wrócił do swojej oryginalnej fryzury. Perukę wyprostowałam ceramiczną prostownicą do włosów. Zrobiło się lekkie sianko, ale do opanowania.
Poduszek na razie styknie. Teraz muszę pomyśleć nad jakimś odzieniem nowym dla stada, bo większość siedzi na półce półnaga i zafochana...
To bywajcie ;)
=^-^=

upss...

Szukałam dziś czegoś w bezmiarze internetu...
Znalazłam swego zapomnianego bloga....
Wczoraj znalazłam swoja maleńką Blu...
Czy to znak ze mam tu powrócić?
Pomyślę nad tym, puki co działam na instagramie ;)

Rutyna

Witajcie, czas na emigracji tak szybko płynie że nawet sobie nie wyobrażacie... Prędkość światła to za wolno...   Podejrzewam że to wina? A może zasługa?? rutyny. Dzień do dnia podobny, wstać, zjeść, zakupy, obiad, praca, spać, wstać, zjeść.... itd.. Z jednej strony to dobrze, bo człowiek nie ma czasu myśleć, wymyślać i przemyślać... Jest to też rodzaj jakiejś stabilizacji. W sumie to ja nawet lubię rutynę, bo wiem czego się mogę spodziewać. Wiem jak będzie wyglądał mój dzień, oczywiście do pewnego stopnia, bo wszystkiego nie da się przewidzieć.. Lubię ten komfort "wiedzenia", to mnie trochę uspokaja. Kiedyś usłyszałam od znajomej że mam "mózgowe ADHD", właśnie przez ten chaos w mojej głowie, galopadę myśli, trylion pomysłów na ułamek sekundy rutyna mnie ratuje. Wiem co mam zrobić, wiem po co mam wstać, wiem co po czym ma nastąpić. Gdy jakimś cudem umknie mi kawałek układanki, dzień traci równowagę a razem z nim ja... Dlatego lubię rutynę i kocham swój chaos, bo ch…