środa, 11 kwietnia 2012

Kolczyki

Pora na dzisiejszy szał kolczykowy :D
Trochę mi się nudziło, do szycia coś ostatnio nie mam głowy....
Na szydełku zrobiłam parę kolczyków i kordonek się skończył...
A że ostatnio ciocia zaopatrzyła mnie w masę różnych koralików...
Powstało kilka par nauszników-ozdobników :D

Zapraszam :D
Kolczyki po 10pln + 3pln przesyłka
Jakby ktoś chętny był :D

Zacznę od kolczyków zrobionych na szydełku własnymi łapencjami :D
Tak na prawdę są one czerwone...


Te są dość ciężkie, z ceramiki chyba,
kolor piaskowy.
 

Te również piaskowe, ceramiczne i szklane czerwone koraliki
 


Ametystowe
 

Jeszcze jedne piaskowe, ceramiczne
 

Zielone, mrożone szkło
 

Przezroczyste, w kolorze wiosennej trawki ;)
 

Błękitne, marmurkowe
 

Plastik udający drewno, błękitny w różowe prążki
 

Pierścionek, taki kolorowy, eksperymentalny :D
 

Medalion z kamienia półszlachetnego, niestety nie pamiętam nic więcej....


Zaczepiony na stałe na plecionym, czarnym sznurku
Charms na dole to wróżka z piłką?
 

 Tyle ozdóbkowego szału :D
Kolczyki mają antyalergiczne bigle w kolorze srebrnym.
Więcej zdjęć i szczegółów mailem
agatarekiewicz@wp.pl


  Teraz pora na Kasię i piłeczkę która powstała z reszty czerwonego kordonka :D



-Be? Or, not to be?
:D :D :D
 


A tu mamy całą szklankę na której odbyła się dzisiejsza sesja :D
 

No i tyle :D
Zaczynam robić porządki w "lalkowej" szafie i personie,
więc niedługo post pt. "sprzedam"
ps.
Ciałko dla Róży w drodze i jeszcze jedna mała przesyłka z "przydasiami " do mnie zmierza :D
A jutro lecę na większą wioskę :D
Może uda się cuś upolować :D

Dobranoc :*

=^-^=

4 komentarze:

  1. Hello from Spain: congratulations on all of these creations as originals. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna biżu :) ja kiedyś namiętnie dziergałam kolczyki na szydełku, muszę do tego wrócić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna bizuteraia,napewno nie pierwsza bo bardzo udana i profesjonalna:)
    Nie przestajesz mnie zadzwiac:]
    Uwielbiam Cie za to!

    OdpowiedzUsuń
  4. aż się dosłownie zarumieniłam po czubki rzęs :D
    dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń