wtorek, 14 sierpnia 2012

Chura jaka jest każdy wie.....

Dziś na niebie stoi chmura....
Jedna, wielka, szara, jednostajna, płacząca i przygnębiająca......
Tak więc musiałam przekopać się przez setki nieopublikowanych zdjęć....
Tak oto Kasia prezentuje chmurę:

a raczej chmureczki ;)


Przy okazji BLS zaprezentuję Wam kilka innych "chmurek" z mojej kolekcji...
Uwielbiam robić zdjęcia chmurom i zachodom słońca....
Więc zapraszam na słoneczko ;)

Kasieńka wypatruje pierwszej gwiazdki....
 

- Ja chyba widziałam kotecka!! O tam....
 

U mnie za domem....
 








Kawałek ogrodu mojej mamy....
 

... oraz "chmurki narcyzowate" przeglądające się w stawie taty  ;)


To na tyle.
Przepraszam za jakość zdjęć, ale wszystkie były zrobione komórką....

miłej nocki i cieplutkiego dnia

=^-^=

4 komentarze:

  1. Zdjęcia komórką ?! o.o
    Czasem aparatem cyfrowym wychodzą gorzej :D
    Ile ma megapikseli ?

    OdpowiedzUsuń
  2. "ja chyba widziałam kotecka" mnie rozbroiło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: your parents have gorgeous gardens. I love your photos with the clouds. These dolls are very cute. keep in touch.

    OdpowiedzUsuń