piątek, 3 sierpnia 2012

BLS odsłona 3 - Klucz

Miało być inaczej, ale mam nadzieję znów będę oryginalna :D

Dziś modelką jest Fen i klucz od busa taty :D
(Pierwsze zdjęcie uważam za tematyczne)


- Fen! Oddaj mi natychmiast klucze taty!! To nie zabawka!!
- Nie oddam!!


- W tej chwili!!
- No dobrze, już dobrze.... Masz....
 

- No i żeby mi to było ostatni raz!!
- Przepraszam........
 

- No dobrze, głowa do góry.... Masz cuksa :)
 

- Dziękuję! Obiecuję się już nie bawić.... Tym kluczem ;)
 

The End.

Jak się podobało??

=^-^=

10 komentarzy:

  1. "Przepraszam..." Jaka ona smutna...
    Oddaj jej ten klucz! Bo ja się rozpłaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się Króliku :D ona oddała jeden i dostała cuksa ale nie obiecała, że nie tknie innych kluczy - na przykład zapasowych kluczy do busa taty Gałagutka :D

      Usuń
  2. no fajnie :D ja miałam zrobić coś podobnego ale zrobiłam zupełnie coś innego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszające zdjęcie mnie totalnie rozczuliło.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, to przepraszam jest rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna historyjka :D Ale ta Fen niegrzeczna.. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładnie ładnie...W tak młodym wieku za kółkiem;)

    OdpowiedzUsuń