wtorek, 21 sierpnia 2012

woda i nowa

Dziś tematem jest woda.
Jako że nie mam lalkowej wody
 a dziś robiłam gruntowny remont w akwarium
postanowiłam uraczyć Was zdjęciami mego baniaczka :D



Akwa było już strasznie zarośnięte, zostało więc 
"odchudzone" z roślinności no i rybki mają więcej miejsca na rozprostowanie płetw :D

Teraz pora na lalkową część.
Zakupiłam ostatnio breloczek lalkę...
Niby nic szczególnego, ale moim zdaniem ma potencjał :D
Sami oceńcie:




Uwaga teraz będą sceny drastyczne ;-)

Okazało się że panienka nie posiada praktycznie nosa...
Ale to da się naprawić :D
 

Dziewuszka ma ruchome kończyny
 

Niestety nad rękoma i nogami tez trzeba będzie popracować....
 Ale to chwilowo musi poczekać...


To by było na tyle na dziś

Miłej nocki :*

=^-^=

6 komentarzy:

  1. :)) hehe
    kolejna dziewuszka ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta laleczka :) mnie wydaje się bardziej zabawką dla Dyniogłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbebeszyłaś jąąąą ;n; jak zwykle fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: you have a very nice large aquarium, The keychain is original. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam kilka takich porcelanek- bardzo je lubię! Ciekawe, jak zaprezentuje się po metamorfozie

    OdpowiedzUsuń