Przejdź do głównej zawartości

Kratka

Nowe kiecki powstały w sobotni, nudny wieczór,
oraz równie nudną i samotną niedzielę....

Materiał w kratę, internet...
Dwie połamane igły, pokłute paluchy...

Igła pod paznokciem, ścięty kawałek skóry z palca, 
sławnymi już chyba nożyczkami.....

Tona ścinków papieru...
Robiłam wykrój....

Jak widać humor mnie opuścił...
Nie wiem kiedy wróci...

Szczegół...

Pora na fotki ;)

Feniś prezentuje nowe wdzianko...
Nowy model....
Faza testowa....


Ciut krótka, ale fajnie wygląda :D

Mati nie gorsza też ma swoje wdzianko.
Podejście drugie....
I spodnie...

- E włala!! Jestem boska!!

Rękawki bufki...


Grochy rządzą!!

 Sukienka + spodnie



Bez spodni 


Jeszcze jedna


- Długo jeszcze?? Głowa mnie już boli....

Jeszcze jedna kiecka, jakby komuś było mało.....
;-P


Na koniec portret rodzinny ;)


Tyle...
Wdzianko i grochy już sprzedane ;)
Dziękuję za udaną transakcję ;D

Pa!!

=^-^=

Komentarze

  1. Nie dziwię się, że ubranko w grochy już sprzedane ^^
    Najpiękniejsze ze wszystkich, choć i tak każde wdzianko ma w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D:D:D a szczęśliwym nabywcą jest.......tratatatatata! JA! :D pięknie wyszło,dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te Twoje ubranka. Osobiście zakochana jestem w kratkowej sukience Mati ze spodenkami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet w kropy skradł me serce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuchy szczególnie sukienka w grochy rewelacyjna i do tego te groszkowe pantalonki...super !!!
    Krateczki uwielbiam , do tego takie kolorowe :)
    Zdolniacha jesteś ^^
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wdzianka w kratkę są świetne! Ja też chcę takie! :) Uwielbiam taki krój. I do tego ta śliczna tkaninka w kratkę...

    OdpowiedzUsuń
  7. hej
    wow super wyszły ci wdzianka , pozdrawiam
    ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie bomba!
    Kreacje warte obciętego palca ;)
    Na paskudny nastrój polecam czekoladę (albo śledzia, jeśli jesteś "wytrawna") ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ciuszki są świetne! Materiał w kratę bardzo mi się podoba.:)
    Najbardziej urzekła mnie sukienka w grochy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te ciuszki, uwielbiam takie kolorowe :3 Są boskie, pierwszy strój mi sie najbardziej podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne ubranka! Najbardziej mi się podoba ta sukienka w groszki. I choć pokłute palce są, efekty świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cudowne, ale moim zdaniem najładniejsza ta w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka w grochy jest BOSKA.

    Ja Ci cos pwoiem teraz;Ty wez wywal te nozyczki :D Kiedys sobie nimi palca odetniesz (tfu,tfu!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: I like the dresses. They are very trendy designs. I love polka dots. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się sukienka w grochy :3
    A wszystko inne również cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka w grochy jest przecudna ! w ogóle wszystko super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poduchy

Rozszalałam się :D Poduchy zawładnęły mną na dobre... Wieczory coraz zimniejsze,  więc dobrze jest mieć się przytulić  do czegoś miękkiego i ładnego :D
Dziś mam 4 sztuki .

Filcowe kwiatuszki

Kropelki, już tak jesiennie...

Kolorowe kwiatuszki na rozweselenie, wieki mi zajęło wyszycie tych maleństw. Uważam jednak że efekt końcowy mnie zadowolił także możecie spodziewać się większej ilości wyszywanek ;)

Falbaneczka
Na koniec zaprezentuje się Daniel, Który wyraźnie nie może pogodzić się z faktem że to już nie lato.. Zdecydowanie odmówił włożenia koszulki... Stwierdził że jest za dobrze zbudowany żeby się kryć ;)

Daniel wrócił do swojej oryginalnej fryzury. Perukę wyprostowałam ceramiczną prostownicą do włosów. Zrobiło się lekkie sianko, ale do opanowania.
Poduszek na razie styknie. Teraz muszę pomyśleć nad jakimś odzieniem nowym dla stada, bo większość siedzi na półce półnaga i zafochana...
To bywajcie ;)
=^-^=

upss...

Szukałam dziś czegoś w bezmiarze internetu...
Znalazłam swego zapomnianego bloga....
Wczoraj znalazłam swoja maleńką Blu...
Czy to znak ze mam tu powrócić?
Pomyślę nad tym, puki co działam na instagramie ;)

Rutyna

Witajcie, czas na emigracji tak szybko płynie że nawet sobie nie wyobrażacie... Prędkość światła to za wolno...   Podejrzewam że to wina? A może zasługa?? rutyny. Dzień do dnia podobny, wstać, zjeść, zakupy, obiad, praca, spać, wstać, zjeść.... itd.. Z jednej strony to dobrze, bo człowiek nie ma czasu myśleć, wymyślać i przemyślać... Jest to też rodzaj jakiejś stabilizacji. W sumie to ja nawet lubię rutynę, bo wiem czego się mogę spodziewać. Wiem jak będzie wyglądał mój dzień, oczywiście do pewnego stopnia, bo wszystkiego nie da się przewidzieć.. Lubię ten komfort "wiedzenia", to mnie trochę uspokaja. Kiedyś usłyszałam od znajomej że mam "mózgowe ADHD", właśnie przez ten chaos w mojej głowie, galopadę myśli, trylion pomysłów na ułamek sekundy rutyna mnie ratuje. Wiem co mam zrobić, wiem po co mam wstać, wiem co po czym ma nastąpić. Gdy jakimś cudem umknie mi kawałek układanki, dzień traci równowagę a razem z nim ja... Dlatego lubię rutynę i kocham swój chaos, bo ch…