sobota, 25 maja 2013

Zrobiłam to!!

Khmmm...
Zrobiłam to!!
Wzięłam skalpel i Matyldę...
Usta jej zrobiłam....
Wyszły BOSKO!!
Teraz jeszcze nad noskiem popracuję,
ale to kiedyś tam jak znajdę chwilę ciszy i spokoju...

Potem jeszcze oczy, chipy i jak dobrze wszystko się potoczy...
Może i ciałko się znajdzie :D

Oki, to focie teraz, mego arcydzieła :D

Ciemno już, to i światła brak...
Ale muszę się pochwalić :D


Moje maleństwo :D
 

Czysta perfekcja :D :D :D 
 


Wybaczcie me samochwalstwo,
niektórym się zapewne nie spodobają, ale cóż...
Ja jestem zachwycona :D :D :D

Dobranoc :*

=^-^=

12 komentarzy:

  1. Wyszyły bosko <3 och. idę po skalpel.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się ZAJEBIŚCIE podoba! usta są megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! moja Pinky też chce takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszły. Ja też jestem zachwycona ich wyglądem :-D Ale zdolniacha z Ciebie :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta wyszły świetnie teraz to zupełnie inna lalka na plus oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, gratuluję odwagi i talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Matylda wygląda uroczo ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się bardzo :) Jeden szczegół w buzi, a zmienia cały wygląd lalki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super usta wyszły! Ten dołek w brodzie też sama zrobiłaś? Ja chyba nie mam tyle odwagi.
    SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaaacieeeee *o* boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: I really like. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są! Takie słodziutkie <3

    OdpowiedzUsuń