czwartek, 19 stycznia 2012

Nowy mebel...

Wena mnie trzyma, tym bardziej  że tak mnie chwalicie :D
Jak każda baba jestem łasa na komplementy, oczywiście zdaję sobie sprawę że nie każda moja praca jest idealna... W końcu ciągle się uczę, ale pragnę gorąco Wam wszystkim podziękować za każde miłe słowo i mam nadzieję że słowa konstruktywnej krytyki też się będą czasem pokazywać ;)
Dziś zmontowałam fotel, była to męczarnia a efekt końcowy nie wyszedł jak zamierzyłam...
Mebel uratował fakt że na zdjęciach prezentuje się całkiem przyzwoicie.... Z resztą sami oceńcie:

Właściwie to sofa...


Trzy poduszeczki, czarne są z futerka :D

Tak się prezentuje komplet, czyli jak widzicie sofa, pufa i lampa
(tylko nie wiem jak ją zelektryzować żeby świeciła...)

Na pufie spoczęły gazetki i kubełasek :D

A teraz "mała" sesja bieliźniana :D
Co prawda mistrzyni bielizny to ja chyba nigdy nie dorównam, ale zawsze można spróbować ;)
Tak więc Aria bawi się w modelkę

Powstał też peniuar, tak to się chyba pisze ;P


Pierdółka na włosy też musiała być :D
 

Moja panna zaczyna szaleć


Biustonosz, majteczki i obróżka powstały z różowej siateczki
 
Zbliżenie wspomnianej obróżki



- Poczytam sobie...




- Świat do góry nogami wygląda ciekawiej :)



Dużo zdjęć, jak to zwykle u mnie :D Ja się po prostu nie umiem zdecydować na jakieś konkretne... Szczerze zazdroszczę wszystkim którzy potrafią zrobić posta z dwoma góra trzema zdjęciami...
Może nie wszystkie zdjęcia są idealne, ale moje panny mi się bardzo podobają w dodatku według mnie są szalenie fotogeniczne, więc może dlatego tyle fotek jest ;)
Starczy biadolenia.
Oczywiście Róża nie byłaby sobą gdyby nie przyszła sprawdzić nowego mebla :D

- Kobieto... Idź się ubierz!! - rozkazała Róża
- Niby w co? Skoro gwizdnęłaś mi kieckę??!!
- Mało masz ciuchów...??


- Nareszcie sam na sam z nowym meblem.. I jak się prezentuję???-zaszczebiotała Róża
 

- Muszę poprawić poduszki...


- Całkiem wygodnie...

- Oooo TAK!! W tej pozycji jest bardzo wygodnie....

To tyle na dziś.
Pobiłam chyba rekord dodanych zdjęć... :D ale co tam.... muszę korzystać puki mogę, bo nigdy nie wiadomo kiedy pożyczony gruchot się rozsypie.

DOBRANOC WSZYSTKIM !! !!

12 komentarzy:

  1. Super Ci ta sofa wyszła!taki nowoczesny design!i poduszki jakie ładne :) Bielizna u Arii bardzo fajna :) ale te pończochy!!CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. co Ty chcesz! przeciez bardzo fajnie wyszla ;) bardzo mi sie pdooba i wg Twoje panny super pozujaaaaaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. super sofa! kojarzy mi się z takimi ala od gangsterki, że ktoś wchodzi do pokoju atu nagle odwraca się taki fotel i ktoś szczela! xD
    Artsy prezentuje się bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. łał! ta sofa to wręcz stworzona do takich sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog i piękne zdjęcia

    Szczęśliwego czwartku
    pełnego uśmiechu i samych
    dobrych myśli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam bardziej lubię notki z dużą ilością zdjęć a nie z kilkoma. Nigdy nie mogę się napatrzeć na lalki innych blogerek, więc im więcej fotek tym lepiej:) Zresztą sama też nie oszczędzam serwera:D Co do sofy to jest wspaniała i mieszczą się na niej aż dwie lalki:o (szok), musisz koniecznie pokazać nam jak ją zrobiłaś, bo też chcę taką mieć:) A ten materiał na lampie to co to jest? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ni zdajecie sobie sprawy jak jest mi miło, że moje prace tak się Wam podobają :D
    Sofa to po prostu kartonik, trochę gąbki, materiału, igła i nitka - wzoru żadnego nie mam, bo ganiając po necie widziałam taki "ludzki" i spróbowałam coś właśnie takiego zrobić...
    A lampa to też kartonik, metalowa część korka z szampana i kawałek starej bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze- super mebel!!!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak mi słów!
    Świetne, wspaniałe, zjawiskowe, itp.
    Szacun!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym tą sofę widziała z krótszymi bokami ;) Co nie zmienia faktu, że efekt i tak bardzo mi się podoba. A pewna jestem jednego - w życiu bym tak nie potrafiła, także gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecie zdjęcie od dołu jest fajne :D
    Świetny mebel, podziwiam kreatywność :D

    OdpowiedzUsuń
  12. OMGGGG!
    Jakie to śliczne a ta bielizna mr...
    Przed ostatnie zdjęcie mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń