sobota, 23 czerwca 2012

Wiatr we włosach....

Oj, nacieszyć się nią nie mogę!!

Dziś zabrałam Fen na dwór, było tak piękne słońce,
że grzechem byłoby tego nie wykorzystać!!
  Uwaga!!
Spam zdjęciowy!!

Kwiatki u mamy w ogródku są w pełnym rozkwicie




Z drzewa są lepsze widoki :D
 

I zdrzemnąć się można :D
 


A tu mamy tytułowy wiatr we włosach 
 


Teraz się chwalę :D
Uszyłam buty :D
To prototyp, już wiem co zrobiłam źle...
Następne  będą idealne :D


Więcej wiatru :D
 

Kochane oczyska!!
Ciągle nie mogę uwierzyć że ONA jest MOJA!!
:D :D :D 
 

Teraz drugi zestaw ubrań.
Tunika z klonika a spodnie buchnęłyśmy Kaśce :D
Buty po Artsy  :D



Chwila kontemplacji....
 
 


- Co to??
- Mini-bratki :D


- A może zrobisz mi taki kapelutek??
 - Się zrobi maleńka :D


Ahhhhh....
Kocham ją!!

Miłego weekendu Wam życzymy :*

=^-^=

13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Eh... i nawet ty ustawiasz ją lepiej niż ja moje panny... na twoich jest taka żywa...
    Buty wyszły całkiem nieźle :) w obu zestawach jej świetnie :) i znajomą spineczkę widzę :) cieszę się, że pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle zabrzmiało to "nawet ty" - chodziło mi o to, że wszyscy ustawiają lalki lepiej niż ja xD

      Usuń
    2. Spoko luz!! :D
      Ja się dopiero oswajam z jej "wielkogłowościa" :D
      A spineczki pasują idealnie :D
      Dziękujemy raz jeszcze!! :D

      Usuń
  2. Ale się rozmarzyłam :) Piękne zdjęcia i piękna modelka :) Gratuluję butów są extra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rude woski i tak turkusowa sukienka wygldaja tak slicznie
    ps.sory za brak polskich znakow ale klawiatura cos nawala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski są blond a kiecka zielona.... Aparat kolory przekłamuje.....

      Usuń
  4. Sukieneczka od razu wpadła mi w oko:) A Fen jest bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fen w wersji hippie straaaaasznie mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszki. A Fen to urodzona modelka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecia!z tymi kwiatkami wyglada bosko!

    OdpowiedzUsuń